متن آهنگ نگاه تو میثم ابراهیمی

متن آهنگ نگاه تو میثم ابراهیمی + پخش آنلاین

متن آهنگ نگاه تو میثم ابراهیمی

هرثانیه نگاه تو روبرومه 
یه لحظه با تو بودنم آرزومه
این حس من به تو یه لحظه کم نمیشه 
خودم هواتُ دارم تا ابد همیشه

رویایی میشه با تو تموم سالم 
قطعا کنار تو خوبه حالم
این عشق با اینکه خیلی خیلی ساده ست 
ولی واسه دلم یه حس خیلی فوق العاده ست

تا وقتی هستی هیچی از خدا نمیخوام
شدی تموم دلخوشی توی دنیام
نگاه تو دلیل این حس خوبه
قلبم فقط واسه تو میکوبه

آروم آروم اومدی توی قلبم و 
یهو شدی تموم دنیام
یه بار دیگه خیره شو تو نگام 
بگو میخونی عشقو توی چشمام

فقط صدا بزن منو یه بار دیگه
تا که آروم بگیره این قلبم
فقط میخوام بدونی 
تو شدی دلیل این نفس هام

متن آهنگ نگاه تو میثم ابراهیمی

هرثانیه نگاه تو روبرومه 
یه لحظه با تو بودنم آرزومه
این حس من به تو یه لحظه کم نمیشه 
خودم هواتُ دارم تا ابد همیشه

رویایی میشه با تو تموم سالم 
قطعا کنار تو خوبه حالم
این عشق با اینکه خیلی خیلی ساده ست 
ولی واسه دلم یه حس خیلی فوق العاده ست

تا وقتی هستی هیچی از خدا نمیخوام
شدی تموم دلخوشی توی دنیام
نگاه تو دلیل این حس خوبه
قلبم فقط واسه تو میکوبه

آروم آروم اومدی توی قلبم و 
یهو شدی تموم دنیام
یه بار دیگه خیره شو تو نگام  
بگو میخونی عشقو توی چشمام

فقط صدا بزن منو یه بار دیگه
تا که آروم بگیره این قلبم
فقط میخوام بدونی 
تو شدی دلیل این نفس هام

متن آهنگ بگیر و ببند یاسین ترکی


متن آهنگ بگیر و ببند یاسین ترکی

داره میمیره دلم بگیر و ببر هرچی که میخوای و
تو این بگیر و ببند بندته دلم نگو نمیای و
نگو منو نمیخوای تو
نگو منو نمیخوای تو

داره جونم در میاد
من انقد زیاد
میشینیم اینجا تا

این بارون بند
بیاد دلمم میخواد
بمونی پیشم باز

دلم بی تو تنهاست
آره دلم بی تو تنهاست

داره جونم در میاد 
جونم درمیاد

متن آهنگ بگیر و ببند یاسین ترکی

من عاشق تر شدم از قبل
رد شدی از من چشممو تر کرد
تو دوری چه جوری میتونی
نمیمونی با من و منو میسوزونی

داره جونم در میاد
من انقد زیاد
میشینیم اینجا تا

این بارون بند بیاد
دلمم میخواد
بمونی پیشم باز

دلم بی تو تنهاست
آره دلم بی تو تنهاست

دره جونم در میاد 
جونم درمیاد

بیوگرافی حدیث دهقان


بیوگرافی حدیث دهقان

حدیث دهقان شاعر و ترانه سرای ایرانی می باشد

حدیث دهقان سابقه همکاری با پویا بیاتی ، علی لهراسبی ، علی عبدالمالکی و … دارد

بیوگرافی حدیث دهقان

متن آهنگ سینا درخشنده یار همیشگیم

متن آهنگ سینا درخشنده یار همیشگیم

همراه با دانلود آهنگ سینا درخشنده یار همیشگیم

 Text  Music Sina Derakhshande Yare Hamishegim  

پرو بال من شدی یه جورایی همه رو پروندم خدایی
به جز تو که ثابتی واسم تو قلبم نیست رد پایی
تو آرامش منی قلبم
نشستی توی دلم کم کم
تورو دارم دنیارو دارم دل منو بردی یارم
آخه دلبر منی جایی نری و
تو که میدونی مال منیو
زندگی من دیگه شدی و جون دلمی
آخه دلبر منی جایی نریو
تو که میدونی مال منی و
یهو اومدی دلو بردی و واسه خودمی

تکست آهنگ سینا درخشنده یار همیشگیم

نیمه ی گم شدمی آی همیشگیم
تو اومدی توی زندگیم یهو شدی کل زندگیم
کم ببر دل منو جایی هم نرو
گرفتی تو قلب سادمو
ببین شدی تنها یارمو
آخه دلبر منی جایی نری و
تو که میدونی مال منیو
زندگی من دیگه شدی و جون دلمی
آخه دلبر منی جایی نریو
تو که میدونی مال منی و
یهو اومدی دلو بردی و واسه خودمی

ترانه سرا : شقایق امیر عضدی